مواد افزودنی در بتن
نوشته شده توسط : ساخت بازار

برای تولید این محصول باید بیشتر از سنگ‌های با دوام و باکیفیت ‌ استفاده شود که تحمل شرایط سخت و سرد را در آزمایش‌ها نشان‌داده باشند. خوشبختانه صنعت سنگ کشور از این نظر خودکفا است و شرکت‌های تولیدکننده واش بتن نیازی به واردکردن سنگ‌های خارجی ندارند. سنگ‌های معادن الیگودرز در استان لرستان، آذرشهر در استان آذربایجان شرقی، بجستان استان خراسان از جمله سنگ‌هایی هستند که برای تولید این محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

هر متر مکعب ماسه چند تن است؟-طرح اختلاط بتن با عیار 250-مقدار سیمان در بتن-طرح اختلاط بتن کارگاهی-طرح اختلاط بتن دستی-انواع افزودنی های بتن-افزودنی های بتن pdf-مواد افزودنی در بتن-افزودنی های بتن چیست-تحقیق در مورد افزودنی بتن-افزودنی های بتن مقاله-افزودنی های شیمیایی بتن-مواد افزودنی بتن چیست-مواد افزودنی در بتن چيست-افزودنی های بتن مقاله

 

در روش تولید واش بتن اصل بعد از مخلوط کردن مواد اولیه فوق ، بتن حاصله را داخل قالبهای مخصوص ریخته و بعد از عبور قالب ها از میز ویبره که به کمک فوق روان کننده های موجود در بتن باعث خروج هوا از بتن و تراکم بالاتر بتن میگردد ، واش بتن را داخل اتاق بخار گذاشته ، اتاق بخار یا کیورینگ با عث میگردد واش بتن مقاومت بالاتر را در زمانی کمتر از حالت طبیعی پیدا نماید . 





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: